Allmänt · Uncategorized

Övningsköra!

Yupp, jag har övningskört idag! 🙂

Lite småbråk med kopplingen (som pappa påpekade att jag verkligen inte borde ha när jag kört “så mycket”, annars gick det bra. Körde i lite mindre stadstrafik, lite rödljus, över bro, en jäkla massa rondeller osv. Körde ända upp i 90. Men jag är väldigt nöjd med mig själv faktiskt. Min kära far har inget alls emot att slänga mig in i oväntade övningar, vilket lite får mig att lära känna mig själv, mina nerver är ändå helt okay.

Men mina nerver mår inte lika bra nu, min mamma svarar inte i telefon! Jag blir verkligen asnervös!! Funderar nästan på att ta tåget dit bara för att se så hon lever. Men antagligen skulle hon väl ha svarat innan jag var ända dit, och har inte så mycket pengar på busskortet kvar.. :/

Funderar lite på om jag inte skulle åka upp dit ändå, kommer ju lite folk dit i morgon, och det måste väl ändå vara bättre än att göra inget?

Leave a Reply

