Allmänt · Uncategorized

Min nya favoritsmak!

Litchi/lychee.
ja, det är väl det enda som behövs sägas? “frukterna” är väldigt, väldigt goda (lite pill bara att öppna dem), de passar perfekt till glass, och de bara är sååå mycket “mums!”. Jag fick en väldigt positiv överraskning när jag idag i butiken skulle köpa med mig lunch, jag såg att proviva har en ny smak. Grapefrukt- litchi- jag är redan beroende! Den är inte så jättegod medans jag klunkar den, men efteråt ligger litchi-smaken kvar en stund i munnen, så fort den börjar försvinna måste man ta en klunk till bara för att få ha den! Proviva är väl knappast känt för att vara billigt, så min plånbok kommer nog få en smäll av min nyfunna kärlek, men min mage kanske kommer att må bättre och mina smaklökar kommer älska mig! 🙂

Oroa er inte dock! Jag är fortfarande beroende av Phad Thai och äter det tre gånger i månaden, minst. Var dock ett tag sen nu, så kanske ska övertala mamma om att laga det en dag jag åker upp.

På tal om ingenting tänkte jag passa på att skriva att jag sov inatt, UTAN mardrömmar!! Det var väldigt, väldigt, väldigt obeskrivligt skönt. Jag hoppas verkligen det håller i sig. Tror jag vet en påverkande faktor, men är inte säker så det kommer jag inte skriva mer om. Men min energi börjar bli större- inga fler “vila middag” stunder efter skolan. Utan det är full fart sex på morgonen till elva-tolv på natten, om jag då inte har varvat ner sen klockan tio, men det är även rätt bra det.

Försöker ut och gå, det som de flesta på facebook nog noterat redan, detta är dock mkt enklare när jag är hos mamma eftersom hon är trevligt sällskap!

Idag ska jag nog övningsköra lite med, börjar få bråttom med körkortet!

ooh, en sak till. Igår var faktiskt HELA gruppen tillsammans och arbetade! Det kan möjligtvis bli sista gången också…

Nu ska jag nog dricka lite mer proviva *vilket jag gjort under hela tiden jag skrev inlägget med*

Leave a Reply

