Allmänt · Uncategorized

Jag är vaken!!

..och klockan är bara åtta, och nu ska jag inte in till skolan heller. Jag börjar vakna så tidigt om dagarna (gick upp vid sex), och det är sååå härligt! BLir helt glad av fågelkvitter och koreanska med 😛

Har insett att jag är shoppingberoende. Vilket ger mig en bra garderob (har sett way för många makeover-program), men inte särskillt ekonomiskt :/

Vill ha fest!!! och fler vänner, men det sistnämnda arbetar jag på, haha. Känns alltid lika konstigt att “vän-ragga”. Ibland sker det naturligt, men man får anstränga sig mer och mer. Det är mycket svårare att få nya vänner än att hitta någon som jag blir kär i. Jag är väl hopplös på det viset.

Kommer kanske längta tills lördag, förhoppningsvis!

Får inte glömma att ladda busskortet idag!

Leave a Reply

