Allmänt · Uncategorized

One little piggy had to go to the bank..

… the second little piggy had to buy groceries…
…. the third little piggy needed to walk its dog

…so there was only one little lonely piggy left

Men typ, så, så är det ungefär när jag är lov, jag har typ inget att göra, och funderar vilka av de bekanta jag har som jag är tillräckligt bra vän med, som jag hade kunnat umgås med en hel kväll och ha sleepover med. När jag väl valt ut dessa, som var 3 st. Jag vill väldigt gärna minnas att jag hade FLER bra vänner, men om de fler bra vännerna hela tiden åker utomlands eller blir dåliga vänner, ja… Då blir det ju så. I vilket fall som, när man väl valt ut dessa tre finns det ingen som kan (eller vill kanske) umgås. Okej, vissa vet jag med mig är upptagna med viktiga saker, som jobb. Men det är ändå jobbigt.

Inte konstigt det är så jävla jobbigt att vara singel, det finns liksom ingen som vill vara med mig mest av allt. Okej, det behöver inte vara så i ett förhållande med, men det är ju den typen av förhållande jag vill ha. Eller bara en BFF. Känna att man har en kompis, som man sätter liksom högt upp, främst, och man vet att den personen gör detsamma för en själv. Var gömmer dem sig?! Det är så mycket svårare för mig att hitta vänner än hitta pojkvänner…

Jag saknar dem dagarna när man hade saker att göra hela tiden, när man var barn och så mycket var roligt, när man bara kunde gå 50 meter så kom man till grannarna, eller till farmor, där kanske grannarns var! Varför kan man inte umgås lika lätt längre? Vad hände egentligen? .. okej, jag har en aning vad som kan ha varit grunden…men efter det umgicks vi ändå. Hur som helst, jag saknar mina vi-kan-alltid-umgås- kusiner :/

Att min näsa är helt jobbig gör ju knappat humöret lättare…

Hur som helst är jag sjukt glad över jag har en pappa iaf som tar hand om mig för tillfället. Så fick jag plocka påskgodis med.. Mwheheheheh. Att ta tag i vikten kan vänta, för nu är det påsk och synd om mig! xD Jag hade faktiskt velat ut och gå mer, hade varit enklare om jag hade sällskap, typ en kompis att göra det med *suck*

….jag får väl fortsätta vänskapsragga… vem vet? kanske blir det mer. Jag har ju en tendens att väldigt ofrivilligt trilla dit…

Leave a Reply

