Allmänt · Uncategorized

Vad jag är rätt säker på för tillfället..

Jadu, vad är det för datum idag?

Jag har varit väldigt förvirrad. En stund idag undrade jag varför valborg är mitt i påsken? Men ja, det är det ju inte, utan bara jag som är förvirrad.

Så nu är jag rätt säker på att:
Idag är det tosdag
I morgon är det “sorgdag”, enligt några religioner, och eftersom religionen och traditionen går rätt så mkt hand i hand, så ska jag och mina vänner då INTE ha fest i morgon (speciellt inte eftersom vi faktiskt har några som är religiösa bland oss också..)
Påsken HAR börjat, började idag. Den varar tills den 1:a, tror jag, och den 1:a infaller på en söndag. Eller kanske tills måndag, och måndag blir då den 2:a.
Valborgsmässoafton är NÄSTA lördag igen.
Det finns dem som tycker jag är attraktiv TROTS jag ligger några kg över min standard..
Mina kusiner är väldigt bra uppfostrade, tänker på dem jag träffade idag.
Blir det varmt på gumpen har jag antagligen satt mig på internet-dosan.
Det enda som gör mig riktigt glad för tillfället är söta öst-asiater (nej, vill inte kategorisera så egentligen, men det är ett rätt specifikt utseende som jag råkar tycka är sjukt fint), vilket bland annat inkluderar hela Girls Generation, och Kyungsan (rättstavat? :S)
Jag har väldigt, väldigt få vänner som jag faktiskt umgås med som faktiskt anstränger sig (både för att faktiskt träffas och sen för att få mig att må bra)
De få vänner som jag umgås med som anstränger sig är så sjukt bra och jag är väldigt tacksam för dem!
Kållis är det bästa som hänt mig. Vilket betyder att jag faktiskt måste acceptera allt som lett till det. Vilket bara råkar vara hela mitt liv, för allt är en kedja av händelser… Men tänkte lite mer specifikt för tillfället
Jag kommer nog snart sjukskriva mig eller ngt. Jag har gått in i väggen- inte pga jobb, pga livet. För om jag fortsätter bara försöka kämpa, kämpa, kämpa, så kommer jag nog (också) få en psykos. Det vill inte jag.

Leave a Reply

