Allmänt · Uncategorized

Surprise!

Jag hade mardrömmar inatt IGEN, överraskande? Nej, inte särskillt. Denna var dock av den lite värre sorten. Får se otrohet vilket gjorde mig så förbannad så först var jag tvungen att hälla läsk över hela personen, sen slog jag personen, lite FÖR mycket, så den dog. Jaha, tydligen hadejag tagit död på en rockstjärna med. Låter ju… hälsosamt *höhö*. Men jag älskade dem egentligen, så, jag blev så sjukt ledsen, och det fanns ju ingen chans att lösa det, eftersom ja, de var döda. Så i min hjärna var jag lika förkrossad och sjukt ledsen som jag varit.. ja, de senaste dagarna! Vilket måste nog vara något av det värsta på länge, om inte någonsin. Vilket är att säga en hel del eftersom jag slagit mina personliga rekord väldigt många gånger, och började väldigt tidigt med det också.

Jag har i princip kommit till ett stadie där jag skiter i vem som läser detta.

MTV har på morgonen haft, som vanligt “top 11 at 11”. “Love & hate”- passande till min nya spotify-spelningslista. Jag gjorde en sån där lista jag har försökt undvika med alla de låtarna jag inte bör lyssna på. Men har glömt en grupp, jag känner det på mig. Eller ja, jag vet det. Jag lade dig Paramore-låtar… men bör även ha…. *ska komma på det* Aha! Anberlin! Det var dem, men det kanske var en annan grupp till…får se om jag kommer på dem under dagen.

Ska försöka att verkligen bli klar med den skrivuppgiften nu till skolan.

Leave a Reply

