Allmänt · Uncategorized

Fasar

Är det något jag verkligen inte gillar är det dåliga nyheter. Men det verkar vara nästan det enda jag kan få. Det enda jag klarar av för tillfället är skolan, men jag är riktigt orolig inför tentan i morgon. När allt bara “crash and burns” är det svårt att få energi, ork och motivation att plugga. Men klarar jag inte denna kursen är jag riktigt illa ute. Men, det bara går inte. Jag har gått i baklås.

Sen måste jag komma med dåliga nyheter, det är så svårt. Speciellt när de är så otydliga också, för det är inte pga mig de dåliga nyheterna kommer, men det drabbar mig vilket drabbar andra.

Jag har iaf Kålle, han är det bästa sällskapet man kan önska sig.

Leave a Reply

