Allmänt · Uncategorized

Jag vill inte!!

Jävla skit, jag orkar inte mer jävla klydd i mitt liv.

En semester skulle sitta fint! Typ, livstids semester…

och nu kan jag inte ens falla tillbaka på min andra plan(om jag skulle tröttna på att bry mig); bli hemmafru åt ngn japansk affärman. För japan är jävligt otryggt.

Så… ny plan? Ingen, absolut ingen. Nu bara…måste jag. och måste klara av skolan lär bli svårt när man inte har ork

ps. Det bröllopet jag ansträngt min jävla mycket att hitta kläder till, lär jag antagligen inte gå på. Så två dagr efter jag köpt en hel outfit (strumpbyxor, klänning och kavaj) åkte jag och lämnade tillbaka det. Istället köpte jag en svart top. En sån vanlig som man kan ha till allt.  Jag vill helst inte höra NÅGOT om detta från NÅGON (varför tror alla alltid att de är undantaget?). Möjligtvis kan personen ansvarig svara, men det är väl att drömma…

i morgon väntar flera jobbiga telefonsamtal. kuuuul…

Leave a Reply

