Allmänt · Uncategorized

“you have the right to remain silence”

Ja, eller INTE.
När man inte vill prata med NÅGON ska tydligen alla ha tag på en. Lagom irriterande. Hade varit trevligt om folk hörde av sig för de faktiskt VILLE, inte för ngn “efterlyser” en.

Jag har firat min syrra idag. Hon blev glad för presenterna, yay!

Nu mår jag dock sjukt dåligt, tror jag börjar bli sjuk. Har ont i magen och är varm på pannan. Är även hungrig men bredde två mackor av det sjukt goda brödet jag fick av mormor.

Hade dock varit trevligt med riktig mat, men jag mår helt för dåligt för att fixa det själv och här finns ingen som passar upp mig :/

Nu ska jag nog äta.

Tv-programmet “the x-effect” visar väldigt tydligt varför folk ska sluta umgås med sina ex. Annars vet jag del andra exempel. Men de kan man knappast säga när man ska övertala sin partner om att sluta träffa sitt ex. Men tycker definitivt att man alltid ska sluta träffa sina ex efter man träffat någon ny- kvittar hur det slutar.

Nu har jag ännu mer ont :/ Har ju ont i ryggen med.

Men Kållis kom och lade sig hos mig nu, precis vid mitt ben, typ lägger sig nästan på det. Han är min mysis!

Leave a Reply

