Allmänt · Uncategorized

Klädångest!

Jag har gigantisk klädångest! Avskyr byxor! Det är obekvämt och passar inte mig alls, så nu har jag bestämt mig för man inte alls behöver ha ett par byxor i garderoben. Att jag hittade en sjukt söt kjol sen förstärkte min känsla(köpte dock inte den för hade inte råd..). Så nu har jag bestämt det! Byxor är INGET MÅSTE!

träffade även en av mina helt underbara vänner, som har samma sorts kropp som mig(dock en storlek mindre), så är skönt att vädra sina kläd-ångest-beskymmer med någon som förstår. Det är ju formen som är det viktigaste, inte själva storleken. Vi pratade även lite allvarlig-heter, ja, vi börjar nog bli lite vuxna av oss nuförtiden. Men det var jättetrevligt att hon ville ses, för hon trodde inte hon skulle vara ledig, men så blev hon det iaf! Hon fick mig även att köpa ett puder, vilket jag har behövt rätt länge nu (de som har mig på FB kommer se att jag behöver det för när bilderna kommer upp från förra festen, min hud var helt glansig), så nu är det avklarat och jag kan sluta tänka på det! 🙂

Just nu har jag bakad potatis i ugnen, jag ska försöka att inte använda så mycket smör till. Jag ska även göra en kyckling-curry röra till, ska försöka använda den TILL potatis nu också.. oooh, också massa salt, jag längtar!

*en timme senare*
Datorn hängde sig.. fick stänga om den. Nu har jag ätit, det var asgott, kanske liiiiite för mkt lök jämfört med kyckling, slänger i mer kyckling i röran i morgon istället… oj, vänta, kommer jag äta hemma i morgon? Jag får jättebråttom. Har skola tills tre, sen träffa en kompis, sen ska jag hem till en annan kompis vid 18-19. Att åka hem och göra bakad potatis där emellan börjar låta lite väl optimistiskt…

oj! Glömde nyss att jag inte köpte knäcke idag. Så det blir lite jobbigt med frukost i morgon :/

Leave a Reply

