Allmänt · Uncategorized

Tentagenomgång

Jättebra att ena läraren inte kommer dit då. Jag åkte hemifrån ungefär 30 minuter senare än jag brukar, men kom ändå 5 minuter innan lärarna, och ja, jag var i tid, de var på gränsen till att vara sena. Först gick lärarna igenom frågorna. Det verkade som de frågor flest hade problem, var de jag var stensäker på. Sen upptäckte jag att läraren hade på en fråga menat i princip något helt annat än det jag skrivit, lite tråkigt att de inte hade formulerat den frågan bättre..’

Underbart. Min sambo var den som ville åka och storhandla, och nu skjuter han upp det MER: Yay, fredag och jag har absolut inget att göra. Hörde av mig till lite vänner, men alla hade givetvis planer. Men tydligen har min sambos vänner aldrig planer och spontan-umgås med honom, vilket han aldrig verkar säga nej till. Medans mina vänner bor långt borta och de flesta planerar ungefär en vecka innan alltid verkar det som. Jag bara TÄNKER inte städa nu, på en fredag dessutom! Jag sprang runt i 3 timmar konstant oh städade igår, och idag har sambon slängt smutstvätt överallt för han skulle tvätta på morgonen, men eftersom han inte hade tagit tvätttid på evigheter hann han givetvis inte med allt. Eftersom vi planerade egentligen att storhandla i tisdages och det FORTFARANDE inte blivit gjort hade jag tänkt att han åtminstonde kunde sig tid sin lediga dag, men nu ska han tydligen, inte bara träffa en vän, utan även en annan vän över det, som han dessutom JOBBAR på samma ställe som! Knappast som det är en lång-distansvän han prioriterar FÖRE MAT. Åh, jag är verkligen itne på bra humör idag!! Kunde inte somna inatt heller, så såg på tv tills jag var helt utslagen. Min kropp vill verkligen inte funka.

Men nej, jag är inte sur pga tentan, för den klarade jag!! Min första saltenta, och jag missade så mycket då, för givevis vill min kropp eller hjärna nästan aldrig funka.. Jag borde kanske få intyg från någon läkare om min sjukdom… Men då måste jag prata om den, finns inget värre än att prata om den…

Nu får jag nog boka om den boken jag behöver till nästa tenta, för jag blandade ihop biblioteken och kunde inte nå boken i tid *suck*

Så gå in på bibliotekssidor, städa undan (för jag klarar inte av stöket) och plugga, helt underbar fredag jag får då!

2 thoughts on “Tentagenomgång

  1. Men när du gjorde lite träning för några veckor sedan sov du ju bra? Testa med det igen. Jag kan rekommendera en app 🙂
    Jag lovar, det hjälper att trötta ut sin kropp fysiskt under dagen (långa, ansträngande promenader är superbra till det, men man har ju inte alltid tid).

    Like

Leave a Reply

