Allmänt · Uncategorized

och mag-“aj!”et fortsätter!

“Ju mer en teori påstår sig förklara- destu mer misstänksam ska man bli” – Mats Beronius. Var på föreläsning han hade idag, inom kursen socialpsykologi. Jag tycker det kan vara värt att vänta på. Blev nyss klar 20.17 med att renskriva anteckningarna från dagens föreläsning. 4,5 sidor blev det. Med storlek 12 i words.

Jag är lite stolt över mig själv att jag faktiskt kom iväg till föreläsningen idag. Jag har haft problem med magen, ont i den och så de senaste dagarna. Jag vaknade mitt i natten för jag mådde illa. Fruktansvärt illa, jag trodde nästan jag skulle kräkas. Jag fick dricka mycket vatten och rätade upp mina kuddar, jag kunde sova lite till under natten, men väldigt lite.

nu dör snart min söta laptop, jag mår fortfarande illa. Men har fått saker gjorda idag. Borde fixa lite i köket sen. Men nu ska jag se klart “plain jane” på mtv och klappa min söta katt som hoppade upp sidan om mig! 🙂
Min kelis-katt! Som sov inne i sovrummet inatt IGEN! Tror jag kommit på hans teknik, han lägger sig där en lagom stund innan jag och sambon ska lägga oss, så vi inte tänker på det när han väl lagt sig 😛

Leave a Reply

