Allmänt · Uncategorized

Mat-frenzy!

Har äntligen fått överfört lite foto, och eftersom jag skriver och pratat rätt mycket om vad jag krängt i mig på sistonde kommer här nu tillhörande foto 🙂

Fotot: Var tvungen att fota min mega-macka. Var när sambon skulle bjuda mig på frukost, istället blev det brunch för honom, middag för mig. Jag höll mig på den mackan till sent på kvällen. Oerhört god, men tjejen som jobbade var kort i tonen, kändes inte “närvarande”, stort minus för henne. Jag hade kunnat göra det jobbet bättre! Faktiskt. Om man har ett jobb får man ju vara rädd om det också, annars finns det många som vill ta över det. Ändå har de som jobbar i butiker osv sånt fruktansvärt dåligt bemötande biland.

Foto: Stekt kyckling och vitkål, med risnudlar och tomatsås! Var den dagen jag somnade ifrån allting och vaknade nio på kvällen och vi hade knappt mat hemma, hehe.


Foto: Överraskningsmaten jag gjorde till min sambo! 🙂

Första gången och skulle fixa fransk manikyr, blev ju iofs min syrra som gjorde det. Men huvudsaken är att det blev gjort.

Kommer inte ta något foto till dagens mat. Sambon slutar sent och min ambitionsnivå är inte så hög. Så jag slänger bara ihop lite makaroner och köttbullar, mwhehe

Leave a Reply

