Allmänt · Uncategorized

Aj min mage!

Har haft ont i magen i fyra dagar nu, jag har inte riktigt förstått vad det är, kanske att jag ätit vitt bröd efter en, två veckor av knäckebrödsätande? Men knäcket ade tagit slut, ska köpa det igen nästa gång jag är i affären. Men vad ska man ha för pålägg?

Jag hade tänkt åka till affären och köpa ingredienser till kvällens mat jag tänkt överraska min sambo med. Även lite grönsaker till kvällens oscar-gala. Yupp, det blir uppesittarnatt för vår del. Sambon vill se oscars-galan, och det är så ofta han ställer upp för mig(speciellt när jag inte kan sova..), och min föreläsning börjar inte förrens ett i morgon, så jag vill göra det med honom också. Oscars-galan är nog inte jättetråkig heller, förhoppningsvis.

Men med min mage vet jag inte om jag vågar iväg från hemmet. Min kropp har en tendens till att göra det svårt för mig, och en av de viktigaste sakerna för mig är faktiskt att lyssna på min kropps signaler.

Ska plugga lite sen, läsa inför föreläsningen i morgon. Men just nu vill jag faktiskt spela FFXIII, en kompis hjälpte mig med hur man ska klara det, och klara achievements, skulle vara taskigt om jag vara sket i det. Ja, sen är det ju roligt att spela också, och så vackert! Ehhe, kanske kommer köpa uppföljaren ändå. Bara för att jag är hopplös.

Leave a Reply

