Allmänt · Uncategorized

Jag älskar underbara citat!

DAgens är från min sambo. När kvällens film tog slut slog vi över till MTV, the dudesons i America går på tv as I write…
De hade någon tävling om skorpioner..
Enligt min sambo är då skorpioner  “kräftor på land, med den (syfta på ..ehh. svansen? :S) upp istället för ner…. så har de gift”
Jag håller med om en sak han ville säga, de är jäkligt läskiga!

Lite andra citat man måste älska, är nog de flesta av min Emilita. Vi har lite exempel
“Oh, I’m SO fucking sorry!” – Efter ha vält något som stod på bordet en filmkväll…
Emilita filmer mig nä rjag får massage av en kompis och ligger med bar rygg: “*fniss* titta på henne, hot, hot baby!….. ……Nej, ice ice ska det ju vara…”

Jag sak bli bätter på att skriva ner roliga citat, för man hör det rätt ofta.

eller som barnen som satt framför mig på tåget häromdan.. Först åker tåget genom en tunnel, och barnet säge först något om “är vi under vatten nu” varpå förälder förklarar, nej , det är vi inte. Sen efter en stund säger dottern något igen, varpå mamman säger det inte var under vatten, dottern igen “Nu låtsar jag att jag var under vatten!”, väldigt bestämt. En kort stund efter ropar ena barnet i samma sällskap “Be och få en negerbolle!”. Det namnet på de underbart goda bakelserna (går ofta under chokladboll, vilket även kan vara en annan bakelse..) är numera politiskt inkorrekt. Men ingen av föräldrarna sa till barnet…

Oj, vad klockan är mycket! Dags att lägga sig. Jag måste nog plugga mer i morgon. Pluggade idag på tåget fast jag hade ont i magen..

Katten hade tyligen gått in och lagt sig på min sambon träningsbyxor ikväll igen, så han får sova här. Dörren står öppen ändå så han kan gå ut när han  vill.

Godnatt!

Leave a Reply

