Allmänt · Uncategorized

F5 är min nya vän!

Försökte byta visningsbild igår, försökte idag.
Jag kunde varken ta bort den gamla eller lägga in den nya trots jag bläddrade till den och valde “spara profil”.
Efter ha letat runt en himla massa på internet var det någon som skrev att man skulle trycka på F5 efter man gjort det.

Så jag klickade “ta bort profilbild”, sparade. Den var kvar. Tryckte F5, försäkrade lilla datorn att ja, jag ville skicka informationen igen, och voila! Den var borta. Sen bläddrade jag till bilden jag ville ha, valde spara profil. Den kom inte upp, klickade F5, bekräftade det, och så var den också på plats!

Så nu ser det ut som jag vill, men förstår inte varför blogg.se inte tagit itu med detta problemet än, om man väljer något ska det ju hända utan massa klydd och extraklick efter ha letat runt på google.

F5 är förresten “refresh”/”uppdatera”-knappen (är jag rätt säker på) som finns iaf på mitt firefox, uppe i vänstra hörnet som en blå nästa helcirkel-pil.

Leave a Reply

